Om Klubben

Om Mejdal-Halgård Håndbold

Mejdal-Halgård håndbold er en håndboldklub beliggende i den sydøstlige del af Holstebro, og er områdes største breddeklub. Vi har hjemmebane i Mejdal-Halgård Sportscenter, som ligger centralt i Mejdal By.
Vores medlemmer kommer hovedsageligt fra byerne Mejdal og Halgård, men vi ser flere og flere medlemmer fra Holstebro og de nærliggende byer.

Vi er utrolig stolte af vores store ungdoms- og seniorafdelinger.
I ungdomsafdelingen tilbyder vi hold i alle aldre fra U4 til U19 på både drenge- og pigesiden. I vores klub er alle velkommen, hvorfor vi også tilbyder alt fra ungdomsliga til hold hvor det sociale er i højsædet.
Mejdal-Halgård området er kommunens hurtigst voksende boligområde, hvorfor vores ungdomsafdeling vokser fra år til år.

I vores seniorafdeling har vi 5 hold fordelt på herre-og damesiden, hvor vi har både divisionshåndbold og lavere serierækker. Også her er det dét sociale der driver lysten for de fleste spillere. Der er altid plads til dig, og alle spillere generelt. Til alle hold har vi kompetente trænere og prøver hele tiden at udvikle vores egne unge trænere.
Så hvis du eller en du kender har en træner gemt i maven, er man mere end velkommen til at kontakte os.

I klubbens bestyrelse sidder 9 lokalforankret medlemmer. Alle har et bredt spænd af kompetencer lige fra toppen erhvervslivet i Holstebro, én gammel Ligaspiller, tilflytter til byen og flere mange årige kendte ansigter og spillere i klubben.

Vi byder dig, din bedre halvdel, dit barn og eller andre du skulle kende mere end velkommen, og ser frem til mange nye og gamle ansigter i Mejdal hallen i den kommende sæson.